608 805 081
kontakt@optimcontrol.pl
Regulamin

Regulamin sklepu OptimPack

§ 1 Definicje

Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto – nieodpłatna funkcja sklepu, z której może skorzystać Kupujący w Sklepie.

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Miejsce odbioru – miejsce znajdujące się pod adresem: Żurawnica 1e, 22-470 Żurawnica

Produkt – produkt dostępny w Sklepie.

Towar – produkt zakupiony w Sklepie.

Użytkownik – osoba posiadająca Konto w sklepie.

Sklep – sklep internetowy optimpack.pl

Sprzedawca – OptimControl z siedzibą w Szczebrzeszynie, ul. Prosta 15. NIP 9222737444 REGON 061384800

§ 2 Kontakt ze sprzedawcą

Dane kontaktowe:

OptimControl

ul. Prosta 15

22-460 Szczebrzeszyn

e-mail: kontakt@optimcontrol.pl

Adres reklamacyjny:

OptimControl

Żurawnica 1e

22-470 Żurawnica

§ 3 Wymogi techniczne
  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu konieczny jest dostęp do internetu, a także przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies.
  2. Podczas składania zamówienia, wymagany jest aktywny adres e-mail.
§ 4 Konto
  1. Zakładanie konta przez Kupującego jest dobrowolne.
  2. Konto można założyć jedynie podczas zakupu Produktu.
  3. Użytkownik w każdej chwili może edytować swoje dane, przeglądać historię zamówień oraz status zamówień, a także usunąć Konto bez jakichkolwiek kosztów.
  4. W celu rezygnacji z Konta, Użytkownik musi wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@optimcontrol.pl, co będzie skutkowało natychmiastowym usunięciem Konta.
§ 5 Zakupy w sklepie
  1. Ceny podane w Sklepie przez Sprzedawcę wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztu dostawy.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
  3. Kupujący może dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia tj. imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail oraz numer telefonu.
  4. Kupujący może dokonywać zakupów po zalogowaniu się na swoje Konto w Sklepie.
  5. W celu złożenia zamówienia, Kupujący powinien wykonać conajmniej następujące czynności:
    1. dodać Produkt do koszyka
    2. wybrać rodzaj dostawy
    3. wybrać rodzaj płatności
    4. wybrać miejsce dostawy Towaru
    5. sformalizować zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „zamawiam i płacę”.
  6. Zawarcie umowy z Kupującym następuje w chwili złożenia zamówienia w Sklepie.
  7. Kupujący poprzez wypełnienie w zamówieniu pola NIP wykazuje chęć wystawienia faktury VAT. Nie podanie przez Kupującego NIP-u skutkuje wystawieniem przez Sprzedawcę paragonu.
  8. Każde składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
§ 6 Płatności
  1. Za zamówienie Kupujący może zapłacić :
    1. przelewem bankowym na rachunek Sprzedawcy, PKO BP S.A. : 92 1020 5558 0000 8602 3374 5562
    2. za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24,
    3. za pobraniem tj. gotówką w momencie dostarczenia Towaru do Kupującego.
  2. W przypadku wyboru przez Kupującego płatności z góry, zobowiązany jest on zapłacić za zamówienie w terminie do trzech dni roboczych od złożenia zamówienia. W przeciwnym przypadku zamówienie zostanie anulowane.
§ 7 Realizacja zamówienia
  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wynosi 4 dni robocze.
  3. W przypadku zamówień płatnych z góry, Towary zostają wysłane po zaksięgowaniu wpłaty.
  4. W przypadku gdy Kupujący wybrał Towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z najpóźniejszym terminem.
  5. Zamówienia są realizowane wyłącznie na terenie Polski.
  6. Towary są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez Kupującego.
  7. W przypadku wybrania odbioru osobistego, Kupujący może odebrać zamówienie we wskazanym terminie przez Sprzedawcę w Miejscu Odbioru.
§ 8 Prawo odstąpienia od umowy
  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu w ciągu 14 dni.
  2. Termin od odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia Towaru pod wskazany adres.
  3. Konsument chcąc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musi powiadomić o tym Sprzedawcę, korzystając z danych kontaktowych podanych w § 2 Regulaminu.
  4. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza dostępnego na końcu Regulaminu.
  5. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności za Towar i przesyłkę, nie później niż 14 dni od dnia, kiedy Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
  6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona sposobem, którym otrzymał pieniądze od Konsumenta, chyba, że Konsument zgodzi się na inny sposób wskazany przez Sprzedawcę.
  7. Towar powinien zostać zwrócony na adres reklamacyjny podany w § 2 Regulaminu.
  8. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru.
  9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku, gdy wyprodukowany towar został indywidualnie dobrany do potrzeb Klienta.
§ 9 Reklamacje
  1. Kupujący ma możliwość reklamacji, w przypadku wystąpienia wady Towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może:
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  • żądać wymiany Produktu na wolny od wad
  • żądać usunięcia wady
  1. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  2. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres e-mail: kontakt@optimcontrol.pl
  4. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć reklamowany Towar, gdy jest to konieczne dla rozpatrzenia reklamacji na adres reklamacyjny wskazany w § 2 Regulaminu.
  5. Jeżeli na Produkt została udzielona dodatkowo gwarancja, Sprzedawca informuje o tym w opisie Produktu.
  6. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
§ 10 Zastrzeżenia
  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu, zawierane są w języku polskim.
  3. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie ograniczają, ani nie wyłączają uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  4. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl